Carenţa de vitamina D poate provoca boala Parkinson 13.07.2010
13.07.2010 Carenţa de vitamina D poate provoca boala Parkinson Nivelul scăzut de vitamina D poate creşte riscul de apariţie a bolii Parkinson, arată cercetătorii finlandezi într-un studiu publicat de "Archives of Neurology", citat de
Carenţa de vitamina D poate provoca boala Parkinson
Nivelul scăzut de vitamina D poate creşte riscul de apariţie a bolii Parkinson, arată cercetătorii finlandezi într-un studiu publicat de "Archives of Neurology", citat de BBC.
Carenţa de vitamina D poate provoca boala Parkinson
Stiri pe aceeasi tema:
Guava, un fruct bogat în vitamina C
Sucul unui singur fruct de guava oferă de cinci ori mai multă vitamina C decât doza minimă recomandată zilnic, conform specialiştilor
Vitamina D hrăneşte celulele nervoase
ÎMBĂTRÅNIRE. Un nivel scăzut de vitamina D în organism slăbeşte memoria vârstnicilor, întrucât această vitamină joacă un rol important în menţinerea sănătăţii celulelor nervoase, sporeşte atenţia şi ajută la orientarea în timp
FLORIN CHILIAN ACUZA DIN NOU/"Orbul gainilor" - Vitamina A pentru Parchet si D.N.A.
Parchetul de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia de Urmarire Penala si Criminalistica dar si D.N.A.-ul sunt suspecte de orbul gainilor. Remediu: Vitamina A (A de la
Chinezii susţin că vindecă leucemia cu vitamina A şi arsenic
Potrivit medicilor chinezi, leucemia şi cancerul de măduvă osoasă poat fi vindecate printr-un tratament realizat dintr-o combinaţie de arsenic şi vitamina A. Medicii din China au publicat un studiu în care arătau că peste 90% dintre
D, vitamina bătrâneţii
De vitamina D avem nevoie pe tot parcursul vieţii, dar după 65-70 de ani este necesară o suplimentare a dozelor administrate. Studii de dată recentă arată că vitamina D poate preveni anumite forme de cancer (în special cel
DOCTOR EVZ: La ce foloseşte vitamina D?
Vă răspunde Prof. Dr. Ion Fulga, şeful catedrei de Farmacologie de la Universitatea de Medicină şi Farmacie "Carol Davila" din
Vitamina D este un tratament eficient pentru cancerul de prostata - Revista presei internationale
Presa internationala de astazi scrie despre tratamentul experimental pentru cancerul de prostata, intelegerea dintre UWA, Chrysler si Fiat sau intentia Siriei de a-si intari relatiile cu China. Printre alte subiecte, Berlinul respinge cursurile
Vitamina C si ghioaga
Aparatorii gandirii libere se simt invinsi ori de cate ori de pe urma libertatii institutionale profita campionii
Magdalena Boiangiu: Vitamina C şi ghioaga
Până a împlinit 52 de ani, Michael Alan Weiner, de profesie nutriţionist, a fost nu doar un om foarte liniştit, ci şi o persoană gata să le explice şi celorlalţi avantajele unei vieţi cumpătate, în răspăr chiar cu preceptele medicinei
Oboseala si slabiciunea, semne ale lipsei de vitamina C
Daca va simtiti obositi, slabiti, daca va dor oasele si nu aveti pofta de mancare, exista posibilitatea sa aveti o carenta de vitamina C. Persoanele care fumeaza sau
Sfaturile privind evitarea soarelui au dus la creşterea deficienţei de vitamina D
Avertizările emise de instituţiile de sănătate publică, privind riscul îmbolnăvirii de cancer din cauza expunerii la soare, au dus la o creştere a deficienţei de vitamina D, în special în rândul celor care au încetat să mai facă plajă,
Vitamina A face tenul frumos
ÎNGRIJIRE. Cel mai bun mod de a vă menţine tenul tânăr este să folosiţi vitamina A, lucru pe care îl puteţi face şi de
Pericolele carenţei de vitamina D la femei
Femeile de vârstă medie, care prezintă deficit de vitamina D în organism, sunt în pericol de a avea un nivel crescut al presiunii arteriale, spun
Vitamina D ţine gripa departe.
Un studiu realizat de cercetatorii de la Oregon State University a arătat că vitamina D protejează organismul de orice fel de gripă, fără să fie nevoie de vaccin, anunţă site-ul naturalnews.com Studiul indică faptul că vitamina D are un rol
Vitamina D ne ţine în viaţă
Carenţa de vitamina D este strâns legată de apariţia bolilor cardiovasculare, a atacului cerebral şi poate duce chiar la decesc, se precizează într-un studiul publicat astăzi de revista
Suplimentele cu acid folic şi vitamina B12 cresc riscul de cancer
Persoanele care iau suplimente cu acid folic (vitamina B9) sau vitamina B12 pot face cancer, este concluzia unui studiu realizat de o echipă de cercetători norvegieni şi publicat în revista Asociaţiei Medicilor
Iarna ne trebuie vitamina C
O dată cu venirea iernii, organismul nostru este mai vulnerabil, din cauza temperaturilor scăzute, iar obiceiul de a mânca sănătos devine şi mai important. Aportul nutriţional trebuie adaptat ţinând cont de
Ramona Gabor: "Iau vitamina C şi nu merg în cluburi".
Sora Monicăi Columbeanu mărturiseşte că se protejează împotriva virusului A H1N1 luând zilnic vitamina C. Ramona consideră că sistemul ei imunitar este suficient de puternic astfel încât să o ferească de boală. "Eu nu
Ridichea neagră, sursă de vitamina C
100 grame de ridiche neagră oferă o cantitate semnificativă de vitamina C, adică 75 la sută din doza zilnică
SENATUL EVZ: Vitamina O
„Unii spun că sunt îngrozitor, dar nu e deloc adevărat. Am inima unui adolescent! Într-un borcan la mine pe birou”, Stephen



